Anhalt Indonesien närmar sig

Det är fredagkväll, och imorgon morgon 09.40 lyfter det första flyget som är början på resan mot Indonesien. Efter en hektisk vecka med x antal mil avverkade i bilen är jag nu äntligen efter in sista vända och ett sista ärende i huset här i Skänninge. Här näst på agendan står mat, inmundiga ett litet stycke mat för att sedan, kanske lite för sent men ändå i tid, påbörja packningen som ännu inte påbörjats. Så nu med diverse inhandlade ting så anses jag som redo att bemöta kommande äventyr Indo.
  Detta kommer vara bloggen som jag kommer använda mig av för att uppdatera er nyfikna läsare här hemma. Så sitter ni en kväll i höstmörkret slå en kik här så kanske det står något nytt, eventuellt lite kul kanske aningen intressant om vad jag har hittat på. Som sagt så bär det av imorgon och hemfärden är ännu oklar, det vill säga att någon returbiljett ännu inte är bokad. Så tröttnar jag fort kanske jag är tillbaka redan nästa vecka, eller så blir det motsatsen och jag dyker då antagligen upp någon gång i januari. Ska bli ett kärt återseende med samtliga när jag återvänder, så ska jag försöka delge sådant som inte hamnat på bloggen.

Så från mig till er alla här hemma, se till att njut av kylan, blåsten och det mysiga höstmörkret samt den kommande snön så ska jag göra mitt bästa att njuta på varmare breddgrader.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0