Stiltje

Denna veckan har varit mest stiltje, jobb, träning och lite boxning. Det är vad veckan bjudit på, och veckan som kommer får vi se vad den har att säga om livet. Oscar lämnar ikväll för en veckas jobb i Trondheim om jag inte tar fel, återkommer på söndag. Erik är osäker hur jobbdelen för veckan funkar och reser eventuellt hem imorn (måndag) och avnjuter en vecka i Sverige. Detta leder då till eget hus (lägenhet) för min del. Veckan blir nog därav lugn och innehåller nog inte mycket mer än jobb, skype, lite efterforskning på diverse framtida planer och en sväng på skype med tjejen.
Helgen har trots allt bjudit på lite engagemang och vi har prövat oss på att göra ännu en stop-motion film, detta projekt är klart om man ser på "fotodelen" redigeringen är ännu inte klar och blir nog inte förens nästa vecka.
Den lite smått omtalade tidsmaskinen har även den runnit ut i sanden för stunden och där ser det inte ut att bli någon aktivitet denna vecka. Fast med min otroliga idérikedom så kommer det säkert fler uppfinngar på min "uppfinningslista". Vad dessa blir kommer jag senare dela med mig av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0