Saker hinns med

Jag for iväg efter nyåret till Sälen. For dit med Lasse och hans familj och så lite annat folk som stod dom nära. Var trevligt, gled runt i backen för det mesta. Provade på snowboard, längskidor och även telemark. Tog även liten sväng på vanliga skidor också så man fick känna på de som man faktiskt kan behärska lite granna.
Hugo har fått mig att börja lösa korsord, väldigt bra tidsfördriv faktiskt. Är dock ganska dålig än så länge blir lite mankemang imellanåt men vad gör de.. ?

Hemma söndagkväll igen då var det väl aktuellt att sova en sväng men prata istället med Albin ett tag och han lurade med mig till backen i Kisa tidigt på måndagmorgon så ingen sovmorgon där inte. Måndagen då, när vi väl kom fram var det stängt, blev inget åkande vi åkte tillbaka hem till mig igen och slappade lite. Fick sedan lite besök av en gammal vän, Gustaf Lennman så var även Lars och Sandra här. Fixat en del småsaker som inkluderar jobb osv, får se hur det blir.

Nu är det i alla fall tisdag och jag har packat det mesta ska åka och hämta samt fixa lite andra saker som inte går att lösa här hemma. För imorn onsdag morgon lyfter mitt flyg och tar kurs mot Munchen, där jag sedan ska hoppa på ett tåg och försöka hamna i Kitzbuhel. Vad finns i Kitzbuhel som är bättre än skidor? Jo min älskade flickvän, ska dit och hälsa på henne. Var alldeles för länge sen jag såg henne.
Jag blir inte borta allt för länge, men kanske åker vidare till grannlandet sen när jag kommer hem så då blir jag borta ett litet tag. Hur som helst får alla hare kanon!

Ses snart älskling <3


- Lista på bra saker att göra om man är trött och vill bli pigg -

  • Sova en liten kortis
  • Dricka kaffe
  • Aktivera sig fysiskt med något en längre tid
  • Ligga i en säng och bara titta i taket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0