Nyårsfirande

Då har man hunnit med att fira nyår. Inför själva aftonen var jag och Emil en smula nervösa eftersom vi skulle överraska de andra emd ett litet framträdande. På morgonen vaknade jag på fel sida, kom hem till Emil blev nöjd efter lite kaffe. Jag, Emil och Bränna for till Ukna för att glida lite hos Johan och vänta in Danne innan det blev dags att bege sig till Mia där tjejerna förberedde maten och diverse.
När vi väl kom dit blev det lite bål allmänt trevligt prata lite och sånt ni vet. Så blev det dags att äta förrätt jag blev tvungen att hålla tal för Emil eller Ida tydligen inte ville och ansåg mig som mest lämpad. Gick vägen. Förrätt åts, varmrätt åts.. Så blev det dags, efter att  inte ha kunnat äta särskilt mycket mat hämtade jag och Emil gitarrerna och gjorde vårt lilla framträdande. Det blev uppskattat (tror jag, verkade så) och vi kunde pusta ut. Vi spela lite spel, lekte lite lekar och kvällen fortsatte. Jag blev väl halvnöjd efter ett tag, for ut i kylan prata en stund i telefon tills de andra kom och hämtade mig. Vi kom tillbaka och det närmade sig tolvslaget vi skulle ut och lira kubb var tanken..
Då inträffade en liten fadäs, blev inget kubb. Blev en partydödare. Jag och Johan hade våran egna lilla efterfest. Allt gick bra tills slut iaf och det är vi mycket glada för.
Vill tacka det kära sällskapet för en trevlig kväll så länge den varade, trots fadäser och dylikt.

God fortsättning på er allesammans.

- Lista på bra sätt att transportera sig på -

  • Krypa/kravla (ett av de första sätten man tar sig fram på som liten)
  • Långfärdsskridskor
  • Lifta (billigt och bra)
  • Inte transportera sig alls
  • Teleport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0