Hem en kortis igen

Nu har jag kommit hem efter nästan två veckor nere i Kitzbühl hos min kära Sylvia. Mäktigt att se hur det var där, lite skillnad på det mesta får man nog lov att säga. Det har varit skönt se lite annat och framför allt träffa tösen eftersom hon ska vara så långt bort.. Jag är nöjd med min resa. Tack Sylvia och ni där nere, för allt.
Kikade på lite tävlingar när jag var där också, Hahnenkammrennen störtlopp. Redigt mäktigt, pinnar ju på lite trots allt. Jävlar. Det var coolt och mycket annat också!
På min resa har jag hunnit blivit stoppad av polisen tre gånger, lagom tycker jag. För ser man hur många gånger jag blivit stoppad innan så är det faktiskt ingen alls. Polizei tycker nog jag är intressant iaf för de stoppa mig i Munchen, en gång på vägen dit samt en gång till på vägen hem. De valde att tömma mina fickor båda gångerna plus att jag fick följa med till stationen andra gången då de tömda mina väskor också. Trevligt för dom att sysselsätta sig lite, jag hade ju faktiskt inte så mycket annat för mig så.

Nu har jag hur som helst tagit mig hem igen till världsmetropolen Hycklinge.

Som ni vet är Hycklinge ställen där det händer.. Inget alls kort sagt. Men jag tror säkert att det finns någon/några där ute som är intresserade av Hycklinge. Hycklinge kyrka då kanske, då skulle jag vilja hänvisa er till länken här nedan;

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hycklinge_kyrka

Jag är hemma nu en sväng igen som sagt, vet inte riktigt vad som ska göras men är väl en del småsaker här och där. Idag blir det en besöksdag, se lite folk. Imorn tandläkardag samt köpa-en-bärbar-dator-dag (dyr dag). Så ska det väl vara dags efter det tror jag. Bege sig till Bergen i Norge se om man kan finna lyckan där, eller åtminstone jobb ett tag framöver.




- Lista på bra ord om man ska förflytta sig -

  • Åka
  • Fara
  • Ränna
  • Glida
  • Flänga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0