Fixar lite

Har varit hemma några dagar nu, fixat lite av varje.
Hunnit se lite folk sagt hej och pratat över en kaffe mest. Trevligt.
Idag har jag varit hos tandläkarn i Lkpg, detta projektet med tandställning börjar lida mot sitt slut, saker och ting börjar se bra ut i munnen min. Sköönt! Så ska väl bli av med den inom en relativt snar framtid, så kanske man kan börja le lite igen utan att skämmas. Även köpt mig en bärbar dator idag som följer med mig till Norge, och ett litet kamerafodral så inte den får fuktskador och diverse i allt regn som kan komma i Bergen. Regnar tydligen en del där. Paraply får nog köpas!

Fredag, det är dagen då det är planerat nu att jag ska bege mig väster ut. Pratat med Op och lägenhet är fixat så bara glida dit och känna sig som hemma. Ska visst hjälpa grabbarna med maten, hade blivit lite enformig mat nu senast dagarna, så får se om man kan använda sig av mina "kockkunskaper" återstår att se.


- Lista på bra saker att skriva på post-it lappar -

  • Roliga skämt
  • Inköpslista
  • Saker man ska komma ihåg
  • Allmänt kladd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0