Drar ihop sig

Snart har yttligare en dag passerat. Dagen har bestått av att umgås med Emil, diskat lagat mat samt att se över vad som ska med i väskorna till Norge. Har börjat bocka av grejer på min lista nu iaf så går åt rätt håll. Har tänkt ut säskilda väskor här som ska med, hoppas de räcker till så jag inte behöver bryta min planering, men om jag tror rätt så räcker de. Har iaf räknat ut att det kommer märkas när jag börjar packa ner allt så får vi ta problem som dycker upp efter hand.
Lyckades finna en kopiator nere på macken där jag kunde kopiera en del papper som jag ansåg nödvändiga att ha med. Biljett är fixad och har nog koll på det mesta även om det blir lite småfadäser här och där. Prob är till för att lösas! Saker löser sig, bara ta några djupa andetag tänk över vad som hänt och åtgärda problemet. Yeeh, funkar asbra.

Nu ska jag nog se till att få i mig lite kaffe så huvudet hänger med ett tag till.
Kaffebryggarn here I come.

- Lista på inget säskilt -

  • Katter
  • Brysselkål
  • Vaniljvit
  • Basketbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0