Uh ah ?

Fredag är kommen, vad sker en fredag som denna efter en torsdag som gårdagen? Igår var det iaf jobba som gällde, med Erik totalskön kille. Haha. Dagen gick bra vi serverade mycket ärtsoppa + pannkakor. Efter vårt hårda arbetspass avslutade vi med en timme bowling på jobbet eftersom jag nog inte kommer jobba så mycket mera närmsta tiden.
  Buss till Kisa, fick sällskap av Borg också, oväntat men trevligt. Så kom Emil taxiförarn hämtade mig och det blev kaffe och lite softsoft hos honom. Avlsutade kvällen hos Erik med en bastu, lite kaffe och slöa oss.
  Idag har Lars hunnit titta förbi, Emma kommer sen, och när hon begett sig ska jag hämta Sylvia. Se om jag kanske hinner springa på Erik lite härimellan också. Blir säkert kanoners.
  Nu måste jag vidare och fixa & dona.

- Lista på bra saker med att vakna tidiga mornar -

  • Gå upp, duscha, återgå till sängen
  • Bara ligga kvar
  • Vakna pigg och ge sig upp och göra nåt vettit
  • Somna om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0