Kväller

Just ja så vare ja, mina tänder ser obra ut. Räls, tandställning kallat vad du vill. Sånt glider man runt med iaf. Idag var jag hur som helst på besök hos tandläkarn för att klämma dit en tandställning i underkäken också. Gick ju smidigt, får la se om man kan äta fast föda nu kommande dagarna, brukar kunna ha en tendens att ömma lite annars. Blir nog kanoners. 
  Så var det jobb imorn som gällde också, hoppa in extra, saknades folk. Blir bara ett lunchpass så är väl nemas problemas. Lite extra pengar har väl aldrig skadat tycker man. Eftersom det var tandläkarn i Linköping idag och lunchpass imorn så blev jag kvar hos kusinerna här i stan. Alltid lika trevligt, helsköna. Tackar vi för. Pratat, ätit och flamsat lite, goda stunder med andra ord.
  Nu börjar folket bege sig till sängs här, fixar bäddsoffan som jag fått äran att sova i nu inatt. Stoffe är och bowlar kommer väl hem om nån timme eller ett par, se om man fortfarande är vaken. Blir väl att läsa en stund innan besöket med John Blunder blir av.
 
  Fortfarande nån form av nedräkning till inryckningen som blir på måndag, uhyeah. Nervös än?? Nae, inte de heller. Borde jag vara de? Det vet jag inte heller. Hur som helst så drar det ihop sig till annorlunda tider som därefter ska bli vanesak. Ser hur som helst fram emot de, faktiskt. Tror det kommer bli kul. Nytt folk, nya rutiner, nya erfanrheter m.m, läckert.
 
PussSylvia, för hon är opepp på hennes tröja och skolan. Vilket jag kan förstå. Stöttar henne mentalt som hon hade sagt. 

- Lista på bra ställen att njuta på -
  • Dass
  • Rymdraket
  • Gobiöknen
  • Viktorrydbergsgatan/vägen (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0