Inryckning

Livet går vidare.. Inga fler mordförsök har påträffats. Ett plus.
  Kaffe, umgås, pilla med lite av varje. Köp en kamera vet ja ( gjort ) . Vad vill Sylvia ha innan jag far in i lumpen ? Vad vet jag, men varför inte en dag tillägnad just för henne ( gjort ) . Resultat - Godkänt.
  Nu har jag blivit klippt. Tjatat på Emil han lät sig övertalas, jag blev nöjd.
  12 januari.. Far man iväg till Karlskrona, dags att göra lumpen. 11 månader blir man där då. Permission, den som lever får se. Blir säkert asbra, springa med gevär ( skjuta ryssar ? ) . Hur som helst ska jag dit och hålls iaf.


     Före ( långt ) - Efter ( kortare )  
Är väl oftast så de blir när man klipper sig, kortare.

Glor lite på Transformers, tramsit, saker ska förvandlas hit och dit. Haha. Läckert vetja.

Sylvia är glidig.



Puss på henne.


- Lista på bra ord som passar in på lodrätt 8, 7 bokstäver -

  • Badboll
  • Riddjur
  • Batteri
  • Potatis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0