Lugna puckar

Ja då var det lugnt nu igen, jobbat lite extra i Linköping på Strandgatan två. Förhoppningsvis lyckades man jobba ihop lite pengar under de dagar man jobbade.
Idag har jag påbörjat, ska vi kalla det ett miniprojekt.. Pussel, pussel är till för folk med för mycket fritid. Inte nyttit. Jag hamna hur som helst i den där smörjan. Hos Emil, där finns pusslet och med största sannolikhet sitter jag där imorn och försöker sätta bitarna på plats igen.
Mer imorn då, ja gå upp tidigt ta en så kallad buss, lång bil eller vad det ska föreställa (dock inte limousine, vilket faktiskt är en lång bil). Jaja hur som helst kan man sitta där och bara åka med för en särskild summa pengar, skumt men säkert smidigt, får ju se imorn som sagt. Bussen ska hur som helst ta mig till staden kallad Linköping. Då tänker ni vad finns i Linköping..? Jo affärer, och i affärerna ska jag titta (eventuellt köpa) efter julklappar till lite folk som det så fint heter.



- Lista på bra saker att tänka på när man lägger pussel -

  • Lägga alla bitar med "motivsidan" uppåt
  • Börja med ramen
  • Titta istället för att blunda
  • Inte använda våld för att få dit bitarna (då ska det förmodligen inte sitta där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0