Julafton

Ja det var trots allt lite snö här på självaste julafton, vilken grej. Dagen i sig var trevlig, for runt till diverse ställen. Från början till slut så såg det ut ungefär såhär.. Horn (09.00) --> Åshorva (13.00) --> Mörby (19.00) --> Hornsberg (21.00). Slutdestinationen blev då Hornsberg, mycket trevligt.

Har börjat lägga pussel, ett 2000 bitars, motiv av självaste Dali. Klockamotiv och grejer, helt odugligt.
När jag var i stora staden Linköping hittade jag ett 9000 bitars pussel, det gav mig en tankeställare. Det är nästan galet stort kräver sitt tålamod att re ut det. Det var min slutsats av det hela.




Massa puss på Sylvia



- Lista på dåliga saker att göra med snö -



  • Ta in och samla i vardagsrummet
  • Använda till bakning
  • Spara till sommarn för att då göra snölykta ute i värmen
  • Ladda telefon, bärbar dator m.m

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Nar ar denna bild tagen!? saknar dig! <3

2010-01-08 @ 14:54:10
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Seb

Ja du, en gissning är då när du fick den där grekiska röran med lammkött.. (?) Inte säker. Fann den hur som helst där bland bilderna på dig <3

2010-01-12 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0