Den kreativa dagen

Vad var det sagt nu igen att..?
Ja just de, lite kort om dagarna som gått här. Den där dagen efter julafton gled jag runt lite vakna upp i Hornsberg... Blabla, så var det kväller och vi blev syskona inklusive respektive och Johan. Vi satt där och spelade spel och drack lite. Allmänt trevligt. Så blev det som det ofta blir, man sover en sväng innan man tar sig an nästkommande dag och så blev det även denna kväll. Vaknade upp i Horn hos syster for till Emil tillbaka till syster för att sedan hälsa på farmor och farfar.
Så till kvällen, hade lite alternativ att välja på blev alla utom ett av fyra möjliga. Åt mat i Hornsberg med bror och lite folk, god mat och trevligt sällskap. Åkte därefter hem och fick besök av David och Lars, fint folk de. David fick en julklapp av mig, sån snaps schack (med snapsglas o grejer). Det prövades med whiskey (jag vann). For till pumpen för att glida och göra pumpen osäkert, träffa gammla bekanta som inte sett på länge och hann med att dansa lite bugg en sväng. Kul dans de där. Kvällen på pumpen tog slut och vi skulle bege oss mot Horn igen för att lämna folk. Hungriga som vi var så valde jag att beställa 4 pizzor utkörning till Horn. Efter ett tag av väntan med hungrig mage kom pizzorna och vi landade sen hemma hos mig i Hycklinge.
Jag är inte helt frisk på alla plan, så jag tänkte äta ganska mycket pizza nu när det fanns. 2½ pizza närmare bestämt, med mycket möda och envishet hade jag fått i mig 2½ pizza på ungefär 40min(lämnade dock lite kanter, blev lite mätt av allt ätande).




- Lista på saker man inte ska göra när man raggar -

  • Köpa halsband för 300 000 kr till någon helt främmande person
  • Totalignorera tjejen i fråga
  • Undvika att spilla saker på henna
  • Inte säga fel namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0