Åh..

Söndag, långledigt har man haft. Fast rutinerad och koll på livet som man har vet man att ledighet inte är något som varar "always and forever" .
  Livet i lumpen börjar imorn igen.. Åker tillbaka ikväll, en smula mindre sugen skulle man väl kunna säga att jag är.

Har det ju så gottit här hemma bland mina kära vänner. Samt min underbara flickvän, som jag vet att jag redan nu kommer sakna för mycket. Något kallat Sylvia-abstinens kommer att drabba mig mer eller mindre hela tiden. Får stå ut, som sagt, lumpen är inte heller något som varar "always and forever" .

 Tack för mig, får se när jag återkommer härnäst.

  Älskar Sylvia.

Kommentarer
Postat av: solomon

Om jag står eller sitter vet du det,fast du är långt borta vet du vad jag tänker.Om jag går eller ligger ser du det,du är förtrogen med allt jag gör.

Innan ordet är på min tunga vet du, Herre, allt jag vill säga.Du omger mig på alla sidor,jag är helt i din hand.Den kunskapen är för djup för mig,den övergår mitt förstånd. Gud älskar dig, han är med dig.

2011-09-09 @ 00:40:22
URL: http://sannfader,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0