Stora"dagen" nalkas

Josh Groban är ju skön. Givetvis.
  Vad har hunnits med nu då ? Ja, alla klappar är köpta iprincip lite frukt kvar bara. Illa. Men men även de funkar om man ska vara sån. Släktträff har det också varit i lördags, trevligt och Sylvia vågade visa sig där bland allt folk. Jag hade trevligt hoppas Sylvia inte tyckte det vara llt för hemskt, är ju bara en gång om året lite så, på en höft. Hann även med träffa L en kortis sådär och familjen där.

Och till er kluriga typer.. Bilden som följer - Vilken ska bort ?



  Så har vi söndagen där Sylvia och jag såsade lite extra länge i sängen, jag behöver nog nån timma extra här och där om jag kan ordna de, min sömncirkel är ojämn och ligger nog på minus. Vi for iaf väg in till Vimmerby för att jag skulle kunna fixa de sista julklapparna och sedan åka hem och köra lite med A den gangstern. Trevligt, lite dålig service bara. Haha. Kvällen avslutades hos Sylvia den söte, alla tiders. Tackar jag för.
  Idag är en såningadära måndags ursling, vilket har glidit på bra.
Upp tidigt --> Jobb --> Hälsa på farmor & farfar --> Hemma.
  Nu ska jag la dona lite i photoshop om jag minns något se vad man kan klura ihop. Blir säkert bra

- Lista på bra barnlekar -
  • Inte nudda golv
  • Blindbock
  • Kom alla mina små kycklingar
  • Tysta leken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0