Pronto pronto

Såhär ser det ut då va.. Jag jobbar en hel del nu, och detta i Linköping. Är inte de osmidigt då tänker ni eftersom jag bor i världsmetropolen Hycklinge med världens bästa bussförbindelser. Svar: Mycket osmidigt. Därför får jag ge ett hjärtligt tack till min kära farbror och mina kusiner som låter mig bo hos dom så jag har tak husrum och nära till jobbet. Kanon.
  När jag jobbar och spenderar mesta tiden på jobbet och därefter med att sova så blir jag snudd på osocial ( rättare sagt mycket osocial ) mot de flesta så.. Ja.. Varför inte en sånnadäringa bloggjäkel så folk kan läsa hur läget ser ut för mig. Smidigt, osmidigt vad vet jag, så fick det iaf bli i brist på annat.
  Nu har jag knölat ner mig i soffan ( hos kusinen ) och pillar med detta nya "bloggnöje" får se hur länge det blir ett nöje. För alltid ? Den som lever får se skulle jag gissa om man nu orkar följa uppdateringen här i det så kallade lilla hålet (?)

  Jag passar väl på att gratulera mig själv till mitt första blogginlägg som inte är intrång hos någon annan ( den utsatte, min käresta ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0