Nytt inlägg ?

Då var man här igen, hemkommen från jobbet och hamnat hos kusinen i sängen för att snart byta några ord med John Blunder hoppas jag. Vore la skönt skulle jag tro, så man orkar upp imorn för att köra ett långpass ( som även inkluderar ett roligt julbord ).
  Gårdagen var det lunchpass som gällde, tiden gick och snart var lunchen överstökad. Fluxflux iväg till swebus som bar iväg mot Jönköping där min lilla söting befinner sig. Väl framme var hon någon annanstans och julhandla med lite goa vänner. Ja, jag tog en sväng för julhandleri jag med, fast utan vänner, så nu kan jag sätta en bock på mamma, på min vilka jag köpt julklappar till. Skönt.
  Lyckades senare få fatt på Sylvia som satt med L och A och åt. Så tillbringade vi kvällen hemma o mörkret bland Sylvia ( nyinköpta ) vaniljljus som hon var mer än stolt över. Doftar gott,  eller ja om man gillar vanilj åtminstone. Så på kass film också. Ha.
  Vaknade dagen där på ( som tur  va kanske, tråkigt att inte vakna liksom ) låg länge och sega tills jag till slut tog mig an, tack vare Sylvia att kolla bussar som gick tillbaka till Linköping för mera jobb.
  Som sagt, nu har jag jobbat klart och är redo för allvarligt snack med John Blunder och ska väl ta det nu så man får lite sömn.


- Lista på fräscha tavelramsmått -
  • 15x20
  • 40x40
  • 60x80
  • 24x30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0