Mordförsöket

Jag är en elak ( ond ) pojk har vi få reda på. Så tänker man vadan detta ? Jo jag har försökt ha ihjäl min flickvän ? Rart ?
  Ja det började häromdan Jag var hos Sylvia allt var prima, läste lite bok kolla tv och lite diverse. Dagen försvann och vi hade lagt oss, somnat. Då vaknar jag plötsligt ifrån min dröm som var följande.

Dröm

Minns den inte så där bra men iaf.
Jag var iaf i ett fängelse och hade lyckats bli av med min så kallade snubbe som jag delade cell med. Då som ni förstår så försvan en kille och en annan kom in. Vet inte varför eller så, men vi verkade nog inte komma överens om jag gör en slutsats av de jag kommer ihåg. Det slutade med att han försöker bita mig i magen och jag kan inte få bort han. Vad gör jag då ? Jo klart jag försöker krama ihjäl han, helt boaorms inspirerat. Bra tänkt. Får då tag runt hans huvud och kramar så inibängen, för att han ska ja antagligen dö och sluta bita mig.
POFF
 - Jag vaknar -

När jag vaknar upptäcker jag också att så som jag valt att krama denna ursling i drömmer kramar jag också Sylvia. Hårt och brutalt, mindre kärleksfullt med tanke på att hon vaknar med världens chock och känner smärta kring/runt magen för jag, hennes pojkvän ( ond ) kramar så gott som ihjäl henne. Tur jag vaknade i tid.
  I fortsättningen sover jag på soffan för bådas bästa.

- Lista på läckra huvudbonader -

  • Dumstrut
  • Sombrero
  • Ushanka
  • Tyrolerhatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0