Tänk positivt

Ännu en söndag passerad. Och då, hur har dagen varit ? Bra, fast jag har varit mer eller mindre trött. Trots detta hann jag med en hel del, dricka kaffe hos Emil ( 2 ggr ) , hälsa på bror min, träffa gulleplutten Sylvia, se Lars och sno lite bilder till en kommande julklapp. Fann även lite gamla goa paintbilder som jag målat en gång i tiden, himla roliga må jag säga.

Tänk positivt




  Hos Sylvia var det tårta och massa gott också för den delen, smarrigt. Fick även lite julkort, från hennes rara småsyskon. Värsta rart av dom måste jag säga. Värmer gott inombords.
  Imorn blir det uppstigning 05.15 dags för jobb igen, långpanna också. Segt. Fast får ju betalt så man ska väl inte klaga antar jag. Snart sova då, bara bli klar med denna lilla julklapp som jag hålls med här så är jag sedan redo för sängen

- Lista på konstiga färger på en katt -
  • Schackrutig färg
  • Barbapappa färg
  • Fesröd ungefär som klent blandad lingonsaft






Kommentarer
Postat av: Elin

barbapappafärg?

2008-12-15 @ 23:05:15
Postat av: Anonym

hej läs gärna min blogg.. speciellt den sista inlägget :) skriv gärna vad du tycker.. från ditt eget perspektiv.. hih ha det bra kramar diana nementjena.blogg.se

2008-12-15 @ 23:07:40
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice pics;D

2008-12-15 @ 23:09:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0