Halstrad lax ?

Nu är jag här och dräller igen. Vilket nöje, har faktikst hållt mig sysselsatt bra mycke längre än jag hade räknat med, bra tidsfördriv
  Blir väl säkert en hel del samma sak här ibland kanske folk kommer att tycka, om det nu blir några som kommer läsa dvs. Vi gör såhär, ett antagande här då - att folk tycker det är segt och att det står samma gamla sörja här allt för ofta i min blogg. Då för att skapa en variation men ändå en form av enformighet. Jag ska avsluta mina bloggar med listor. Listor tänker ni nu. Yees, olika topp 5 eller 3 listor ibland länge ibland kanske kortare får se, beroende på vad jag kommer att skriva en lista om. Händer kanske även att det bara blir en lista utan rangordning bara en lista.
  Snällt (?) jag försöker iaf roa er som nu eventuellt skulle ogilla mitt sätt att skriva om saker eller mina val av inlägg. Tycker ni det är pest att läsa det jag skriver, kanske ni kan slå en titt på en ny lista efter varje uppdatering. En dålig idé från en ja, Seb. Vi får se vart de tar vägen. Första listan lyder som följer.. 

- Lista på konstiga ställen att borsta tänderna på -
  • I en bakugn
  • Bakom en traktor
  • I en svart sopsäck


Kommentarer
Postat av: victoria.

hahaha :'D sköning.

2008-12-14 @ 15:12:52
URL: http://victoriamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0