Gaah..

Hej och hå, jag är trött och det tackar vi för. Inte trött så jag vill sova utan bara i kroppen, det blir man.
  Eftersom jag inte kommer vara kvar på jobbet så länge ( rycker in i lumpen ) så gick A på jobbet runt idag och kollade hur folk kunde jobba nu i mellandagarna. Jag påminde då honom om att jag bara kan jobba eventuellt lite till. Då fick jag frågan när jag skulle rycka in, mitt svar blev den 12e. Därefter antecknade A i almenackan " Sebbe Gone ( och ett brustet hjärta ) " Fint av han. Dom kommer sakna mig, men jag ska komma och hälsa på, dom kan vara lugna.
  Några av dom på jobbet hade även en diskussion om att supa ner mig dagen innan inrycknign så jag satt i fyllecell när jag skulle rycka in så jag slapp och följderna blev då att jobba kvar. Vet dock ej hur bra de kommer lyckas.
  Nu väntar jag på att Sylvia ska ringa, hon kollar på film med E. Hon är dock inte dotter till varken Snabblunf eller Blixten, men det gör inget gillar henna ändå

- Lista på olika sorter av frän sten -
  • Gnejs
  • Runsten
  • Sten ( som i sten, sax, påse )
  • Curlingsten
  • Stenbitsrom


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Jag va ju faktiskt tvungen att se klart på filmen! ;D

Och du... Jag älskar dig.

2008-12-19 @ 19:45:56
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0